Youtube kanalımız resme tikla

11 Haziran 2017 Pazar

Yıldız Tilbe Ragga Oktay - Gitme Kal dinle sarkı sözü

Ragga Oktay: 
Gönlüme ateş açtın gönlüme 
Hasreti yara ettin kalbime 
Dargın ol ya da ister kız bana 
İstiyorsan kır beni ama gitme kal 

Yıldız Tilbe: 
Hasretim ben sana deli gibi hasretim 
El ele, yan yana öperken hasretim 
Yokluğun bir tek an bile çekilmiyor 

Ragga Oktay: 
Bu acı bu ateş sensiz dinmiyor 

Yildiz Tilbe: 
Sensiz dinmiyor 

Yıldız Tilbe-Ragga Oktay: 
Hasretim ben sana deli gibi hasretim 
El ele, yan yana öperken hasretim 
Yokluğun bir tek an bile çekilmiyor 
Bu acı bu ateş sensiz çoğalıyor 

Ragga Oktay: 
Hasretim ben sana deli gibi gitme kal 

Yıldız Tilbe: 
Kırgın ol, dargın ol ama yine gitme kal 

Ragga Oktay: 
Ömrüme giriverdin gönlüme 

Yıldız Tilbe-Ragga Oktay: 
bana kız bana küs ama gitme kal 

Yıldız Tilbe-Ragga Oktay: 
Hasretim ben sana deli gibi gitme kal 
Kırgın ol, dargın ol ama yine gitme kal 
Ömrüme giriverdin gönlüme 


Ragga Oktay: 
Bana kız bana küs ama gitme kal 

Ragga Oktay: 
Derdime keder ektin derdime 
Bir inat sebep oldu gitmene 
Bir düşün yazık değil mi bize 
Yıkılan hayallere beni itme kal 

Yıldız Tilbe-Ragga Oktay: 
Hasretim ben sana deli gibi hasretim 
El ele, yan yana öperken hasretim 
Yokluğun bir tek an bile çekilmiyor 

Ragga Oktay: 
Bu acı, bu acı hiç dinmiyor 

Ragga Oktay: 
Hasretim sana hasretim 
Yan yanayken hasretim 
Yokluğun inan çekilmiyor 
Bu acı, bu ateş sensiz çoğalıyor 

Ragga Oktay: 
Hasretim ben sana deli gibi gitme kal 
Kırgın ol, dargın ol gitme kal 
Ömrüme giriverdin gönlüme 
Bana kız, bana küs ama gitme kal 

Yıldız Tilbe: 
Hasretim ben sana deli gibi gitme kal 
Kırgın ol, dargın ol gitme kal 
Ömrüme giriverdin gönlüme 
Bana kız, bana küs gitme kal 

Ragga Oktay: 
Hasretim ne olur gitme kal

Sıla - ...Dan Sonra sarkı sözü dinle

Solumdan kalktım bu sabah olamaz mı?  Terslendim bakkala çakkala olamaz mı?  Kudurttular belki? beter oldum  Hiç uyutmadı belki hayatımın s...