Youtube kanalımız resme tikla

30 Haziran 2017 Cuma

Sıla - ...Dan Sonra sarkı sözü dinle

Solumdan kalktım bu sabah olamaz mı? 
Terslendim bakkala çakkala olamaz mı? 
Kudurttular belki? beter oldum 
Hiç uyutmadı belki hayatımın sen gerçegi... 


Tek taraflı olur mu yani bu işler? 
Yüzde elli haksızlık payın 
Hababam dürter 
Yok rahat uyku 
Mecbur kalkıp yakıcan bi' sigara 
Koyucan takkeyi tam ortaya 

(Nakarat) 
Kendine güvenen şöyle gelsin 
Bıraksın inadı dile gelsin 
Sözünden dönen namert çıksın 
Bizde böyle bundan sonra 
Kafayı düzelttim senden sonra 
Kendime yararım bundan sonra 
İster gelirim ister gelmem 
Hesap mı vericez bundan sonra?! 
Götüne güvenen şöyle gelsin 
Bıraksın inadı dile gelsin 
Sözünden dönen namert çıksın 
Bizde böyle bundan sonra 
Kafayı düzelttim senden sonra 
Kendime yararım bundan sonra 
İster gelirim ister gelmem 
Hesap mı vericez bundan sonra 


Evet gözümün üstünde kaşım var! 
Hiç utanmıyosun di mi? 
Kavganın da adabı var! 
Zerre kesmez seni, 
Bu düz ayak sevmeler

Hiç yorum yok:

Sıla - ...Dan Sonra sarkı sözü dinle

Solumdan kalktım bu sabah olamaz mı?  Terslendim bakkala çakkala olamaz mı?  Kudurttular belki? beter oldum  Hiç uyutmadı belki hayatımın s...