Youtube kanalımız resme tikla

30 Haziran 2017 Cuma

Sagopa Kajmer - 3 Sefil Şair (feat Derin Darbe)

Fakir bir şairim ama,Yüreğim zengin a canım.Fakir bir şairim ama,yüreğim zengin..." 

Ter kokar bu yılların ve şer yaşar 
Bu mahrumiyet sebebi var mı? 
İçtimaya çağırır tanrı 
Top yekün değişir tavrı 
Tek ayak çukurda 
Secdeye eğil bakalım eğil 
Ah benim etten çakalım 
Babamdan devraldığım ilk arabam terlikti 
Dört dikişlik girişmekti kabahatin hak adaleti 
Bak oynadıkça bozulur insanın sukuneti 
Minnettar olamadım gecikti kıymetim (evet) 
Dürüst bu rapim peynir zeytin gibi 
Elini öpmen gerekmez 
Öptüren çeker mi ilgini? 
Bilmem silgini kaç kez kullanırsın? 
Ömür boyunca dört yapraklı gonca bulamayınca nal takıp gezermisin? 
Rutince bugünümü katladım ikiye uçak yaptım 
Attım ileriye rigayik şeyler yazdım arasına 
Resenler bastı darasına devirdi güneşi 
Renk verdi karanlık rehavet çöktü koydum noktayı... 

Sinirlerim donmuş hava soğuk 
Apansız bir hastalık bu lirik yazmak 
Mürekkebimin ateşi çıkmış 
Islak kağıtla yatıştırma eylemindeyim 
Az sonra geçer umarım 
Şu an tam demindeyim 
Keplerin pençesine bağlı 
Kelamların ağlamaklı uçar gelir kekeç diline dolanır siftinirse 
Sırtım sırtarır yere gelmeyeciğine söz verir 
Saplarım kalemi kağıda yazarım 
Rezerve edilmiş tüm hatalar reval gününü bekleyecek ve sıkmayacaktır canını 
Sır olarak kalacaktır belki de

Hiç yorum yok:

Sıla - ...Dan Sonra sarkı sözü dinle

Solumdan kalktım bu sabah olamaz mı?  Terslendim bakkala çakkala olamaz mı?  Kudurttular belki? beter oldum  Hiç uyutmadı belki hayatımın s...