Youtube kanalımız resme tikla

15 Haziran 2017 Perşembe

Ebru gündeş aynı aşklar dinle izle

Gecelerim aynı, gündüzlerim aynı aslında
Değişen hiçbir şey kalmadı yaşanmamış hayatımda
Delice severken, hiç bitmesin derken bitti bak
Bir bileni var mı söyle, hangi aşk için değer delice ağlamak?

Artık ben de alışıyorum
Kendi kendimle barışıyorum
Erkekler hep aynı, kadınlar hep aynı

Aynı aşklar, hep aynı yaşlar
Aynı yüzler, yalan telaşlar
İnsan aşkta hep kaybeder mi
Hep ben mi suçluyum yoksa kader mi?







ebru gündeş aynı aşklar şarkısı, 2015 ebru gündeş aynı aşklar şarkı sözleri, ebru gündeş araftayım aynı aşklar şarkı sözleri

Sıla - ...Dan Sonra sarkı sözü dinle

Solumdan kalktım bu sabah olamaz mı?  Terslendim bakkala çakkala olamaz mı?  Kudurttular belki? beter oldum  Hiç uyutmadı belki hayatımın s...