Youtube kanalımız resme tikla

29 Temmuz 2008 Salı

hadise dinle

7 yorum:

ali adigüzel dedi ki...

hadisenin şarkisi cok güzel olmus hadise kendi güzel oldugu kadar sarkisida güzel olmus hadiseye türkiye adina basarilar ve tesekkür ederim....

hansa dedi ki...

hadisenini bu son parçası gerçekten süper olmuş 1. liği alır bence...

zeliha dedi ki...

hadisenin kendisi oldugu gibi sarkıları vedanslarıda guzel...hadise ne yazarsa yazsın dınlıyorum ve hepsini cok begenıyyorum... eger bu yorumu okursa lutfen benım için bir sarkı yazsın... hadiseye ve tum turkiyeye tesekkur edrım... bizi ve emınım tum turkıyeyı cok eglendirmiştır...

tayfun_fb_1907 dedi ki...

hadise çok guzel soyluyo çok guzel şarkılar çıkartıyo kendiside çok guzel ve HADİSE BU YARIŞMADA 1. OLUR DİYE DUŞUNUYORUM ve son olarak
HADİSEYE BAŞARILARININ DAVAMINI VE
BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLACAĞINI DUŞUNUYORUM

tayfun_fb_1907 dedi ki...

hadise çok guzel soyluyo çok guzel şarkılar çıkartıyo kendiside çok guzel ve HADİSE BU YARIŞMADA 1. OLUR DİYE DUŞUNUYORUM ve son olarak
HADİSEYE BAŞARILARININ DAVAMINI VE
BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLACAĞINI DUŞUNUYORUM

kubra dedi ki...

hadise o yanindaki kızları bence çıkar igrençler

ayşe ocak dedi ki...

hadise sana çok güveniyorum inş tm türkiyede sana güvenir...:D:D:D


TEŞEKKÜRLER HADİSE

:d:d:d:d

Sıla - ...Dan Sonra sarkı sözü dinle

Solumdan kalktım bu sabah olamaz mı?  Terslendim bakkala çakkala olamaz mı?  Kudurttular belki? beter oldum  Hiç uyutmadı belki hayatımın s...